نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بحران انسداد در ماركت یووه / بسته خبری (3)

بحران انسداد در ماركت یووه / بسته خبری (3)

 

7 روز تا پایان مهلت تعیین شده برای بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشگاه‌های ایتالیایی باقی مانده و تیم‌های حاضر در رقابت‌های سری A فرصت چندانی تا آخرین برآوردها و تصمیم‌گیری‌هایشان ندارند. بیانکونری نیز ابهامات فراوانی در خصوص شمار فراوانی از بازیکنان فعلی و گزینه‌های مدنظرش دارد.

 

آخرین شنیده‌ها از شایعات بازار نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس در رسانه‌ها را می‌توانید در ادامه بخوانید.

 

پس از تمایل یوونتوس برای به خدمت گرفتن خوان میراندا مدافع جوان بارسلونا و علی‌رغم پیشنهاد مبادله دنیه‌له روگانی با او، اینك خبر می‌رسد كه میراندا به احتمال فراوان عازم آلمان و باشگاه شالكه خواهد شد تا یووه در پروژه جذب او ناكام شود.
كند بودن شرایط بهبودی ماتیا پرین سنگربان جدایی‌طلب یووه و ناكامی او در پیوستن به باشگاه‌های بنفیكا؛ پورتو، آستون‌ویلا و موناكو باعث شده تا یوونتوس تصمیم بگیرد فروش این دروازه‌بان 26 ساله را به ماه ژانویه و نقل و انتقالات زمستانی موكول كند. كاهش قیمت پرین از 15 به 8 میلیون یورو یكی از دلایل اصلی برای اتخاذ این تصمیم احتمالی از سوی یووه عنوان شده است. 
فابیو پاراتیچی در گفتگو با شبكه تلویزیونی Sky Sport Italia در خصوص پائولو دیبالا گفته است: نیمکت‌نشینی این بازیكن هیچ ارتباطی با اتفاقات بازار نقل و انتقالات ندارد؛ او یک شماره 10 بی‌نظیر برای یووه است و همه ما از داشتن او در تیم خوشحال هستیم.
روزنامه اسپانیایی Mundo Deportivo از عدم موافقت بارسلونا با قیمت‌ 60 میلیون یورویی یوونتوس بر رودریگو بنتانكور خبر داده و از خروج این باشگاه در مذاكره برای انتقال این هافبك اروگوئه‌ای به بارسلون خبر داده است. 
روزنامه Corriere dello Sport اتمام زودهنگام مهلت نقل و انتقالات فوتبال در انگلستان را اصلی‌ترین دلیل ناكامی در روند مذاكرات میان دو باشگاه یوونتوس و تاتنهام عنوان كرده و از توافق این دو باشگاه برای انتقال پائولو دیبالا از تورین به لندن در ماه ژانویه خبر داده است. 
Calcio Mercato از برنامه‌ریزی ویژه باشگاه یوونتوس برای جذب موسی دمبله مهاجم 23 ساله لیون خبر داده و مدعی شده علی‌رغم مخالف صریح مدیران این باشگاه فرانسوی در فروش او، بیانكونری امیدوار است بتواند با 22 الی 27 میلیون یورو او را جذب كند. با این حال در صورت عدم تحقق این انتقال، یووه شرایط دمبله را به دقت زیر نظر خواهد گرفت و در ماه ژانویه و یا تابستان آینده بار دیگر پروژه انتقال او به تورین را از سر خواهد گرفت.
مدیر ورزشی یووه در پاسخ به پرسش خبرنگار Sky در خصوص مائورو ایكاردی خاطرنشان كرده است: از مهاجمان خودمان كاملاً راضی هستیم؛ همه آنها در سطح بین‌المللی هستند. كافیست تعداد گل‌های زده آنها را با هم جمع كنید تا متوجه شوید با چه عدد شگفت‌انگیزی مواجه خواهید شد.
روزنامه Tutto Sport از امتناع بلیز متوئیدی برای خروج از یووه و بازگشت به رقابت‌های لوشامپیونه خبر داده است. این روزنامه چاپ تورین با اشاره به اینكه هافبك 32 ساله یووه نتوانسته به طور كامل اسباب رضایت ساری را فراهم كند از تصمیم این ملی‌پوش فرانسوی به ماندن در یووه علی‌رغم بالا بودن احتمال نیمكت‌نشینی‌اش در این تیم خبر داده است. 
Sky Sports از جدایی كریستین اریكسن و پیوستن او به یكی از دو باشگاه رئال‌مادرید و یوونتوس تا روز دوم سپتامبر خبر داده است. اسكای قیمتی كه یكی از این دو باشگاه باید برای این بازیكن بپردازند را 70 میلیون یورو تخمین زده است.
برخی از شنیده‌های تأیید نشده از باشگاه یوونتوس حاكی از آن است كه به احتمال فراوان دیبالا و هیگواین در یووه ماندنی خواهند شد و در صورت عدم وقوع اتفاقی غیرمترقبه در خصوص نیمار، غول‌های تورینی دست‌كم تا ماه ژانویه با داشته‌های فعلی‌اش در خط حمله در رقابت‌های سری A، كوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهد شد.

 

عناوین ذکر شده تنها بخشی از مهم‌ترین سرخط‌های خبری اطراف باشگاه یوونتوس است و هر ساعت بر شمار آنها افزوده می‌شود. شنیده‌های جدیدتر در بسته‌های خبری بعدی اطلاع‌رسانی خواهند شد.

 

گفتنی است طبق قانون مصوب شده توسط کمیته برگزاری رقابت‌های سری A و اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا، زمان آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی در این کشور از روز دوشنبه یکم ژوئیه (10 تیرماه) آغاز و در روز دوشنبه دوم سپتامبر (11 شهریورماه) به پایان خواهد رسید. همچنین مقرر شده پنجره ترانسفرینگ نیم‌فصل این رقابت‌ها نیز از از روز دوم تا سی و یکم ژانویه 2020 باز باشد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: